AgarAgar

Thursday, February 12, 2009

Valentine's Day 2009

It's Valentine's day tomorrow! Happy Valentine's Day to all!

To celebrate the mood for V-day, YES933 radio has been playing lots of love songs today. And i came across this song 小夫妻 by 歐得洋 & 蔡淳佳. Tis song used to be our theme song for playing the photo slides during our wedding in 2004. Time has really flies.. And back then, i actually tog of asking hb to sing this song with me when we 1st march in during our wedding banquet. However, due to insufficient preparation or worry abt my out-of-tune singing. Therefore we din get to sing it on our wedding. I really luv tis song and the lyrics. I have been dreaming of me walking down the wedding hall and singing this song wif hb. Haha.. Currently, it's still one of my fav songs.




Lyrics:
在super market逛了好大一圈
想你爱咖哩或是意大利面
幸福的食谱再恶补几遍
我的优点要你百尝不厌在

下班路上租了几支影片
有你在沙发就是浪漫剧院
辛苦的时候想著你的脸
没有蛮牛活力也会出现

喔~序妻我的福
气这辈子可以让我爱上了

你这一路 有时晴 有时雨
都没有关系
我们的真心超过钻石对爱的定义
序妻永不放弃
默契是最富有的一种储蓄

赌气话 你一句 我一句
也觉得甜蜜
多庆幸我们望著同样明天
牵手在努力

你今天玉米浓汤有一点
咸你没送钻戒以后补我项链
我的通通是你的没有期限
存够钱我们逛地球一圈

喔~序妻我的福气
这辈子可以让我爱上了你

这一路 有时晴 有时雨
都没有关系
我们的真心超过钻石对爱的定义
序妻永不放弃
默契是最富有的一种储蓄

赌气话 你一句 我一句
也觉得甜蜜
多庆幸我们望著同样明天
牵手在努力

喔~序妻我的福气
这辈子可以让我爱上了你

这一路 有时晴 有时雨
都没有关系
我们的真心超过钻石对爱的定义
序妻永不放弃
默契是最富有的一种储蓄

赌气话 你一句 我一句
也觉得甜蜜
多庆幸我们望著同样明天
牵手在努力

我愿意 这一生 这一世
呵护著你
一直到 你当爷爷 你当奶奶
还是老夫老妻

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home